Po co robimy aplikacje mobilne?
Każdy sobie może zadać pytanie:
dlaczego opłaca się robić aplikacje mobilne?
Jaki jest sens wydania kilkunastu,
kilkudziesięciu tysięcy złotych na rzecz, którą tak naprawdę
udostępniamy za darmo?
Odpowiedź jest prosta. Dzięki
aplikacji zyskujemy rewelacyjną interakcję z naszym użytkownikiem,
przyszłym Klientem.
Poprzez aplikację wzbudzamy zainteresowanie naszym produktem oraz naszą marką.
Poprzez aplikację wzbudzamy zainteresowanie naszym produktem oraz naszą marką.
Jesteśmy zawsze z naszym klientem,
jesteśmy w jego kieszeni.
To my, a nie konkurencja rozwiązujemy
jego codzienne problemy (notatki, GPS, zakupy do domu, trening).
To my, a nie konkurencja służymy mu
pomocą (kalendarz, maile).
To my, a nie konkurencja zarabiamy
dzięki Klientowi (system partnerski, rabaty, promocje)
Klient zadowolony zawsze wraca.
A co zrobić, gdy masz już swoją
aplikacje?
Wisi bezczynnie na Google Play nikt jej
nie ściąga?
Jak zwiększyć liczbę pobrań?
Aplikacja darmowa - tysiące
długofalowych korzyści
Aplikacja darmowa daje tysiące
korzyści w postaci każdego Klienta, każdego użytkownika, który
zainstaluje naszą aplikacje. Co z tego masz?
Geolokalizacja, kody rabatowe, oferty
specjalne to tylko kilka z możliwości, jakie możesz wykorzystać
za darmo w Twojej aplikacji mobilnej.
Zwiększenie ilości instalacji aplikacji mobilnych ma przełożenie na zainteresowanie naszą
marką, naszym produktem. Możemy to osiągnąć poprzez aktywną
promocję aplikacji w Internecie, poprzez promocje specjalne,
powiązane ze ściągnięciem naszej aplikacji lub też poprzez
konkursy i aktywność poza Internetem, na przykład cross promocje.
Zwiększenie ilości instalacji aplikacji mobilnej, która rozwiązuje problemy codzienne
użytkownika, np. dostarcza potrzebnych informacji, pomaga w
codziennym życiu z pewnością przełoży się na zwiększenie
zainteresowania usługami naszej firmy lub też sama w sobie będzie
budowała pozytywny wizerunek naszej marki.
Aplikacja mobilna Kwejka lub Demotywatorów podtrzymuje interakcje i zainteresowanie serwisem. Sklepy w wersji mobilnej sprzedają towary i usługi. Allegro posiada mały system transakcyjny w postaci aplikacji mobilnej. Branża dziecięca dostarcza darmowych gier swoim małym Klientom, by wzbudzić zainteresowanie ich realnymi produktami.
Aplikacja mobilna Kwejka lub Demotywatorów podtrzymuje interakcje i zainteresowanie serwisem. Sklepy w wersji mobilnej sprzedają towary i usługi. Allegro posiada mały system transakcyjny w postaci aplikacji mobilnej. Branża dziecięca dostarcza darmowych gier swoim małym Klientom, by wzbudzić zainteresowanie ich realnymi produktami.
Kto z nas nie korzysta z aplikacji
pomagających znaleźć drogę, adres, zapisać złote myśli,
zapanować nad kalendarzem, podtrzymać kontakt ze znajomymi, znaleźć
przepis na sałatkę, odszukać najbliższy sklep nocny lub upolować
zniżkę na pizzę w okolicznej restauracji?
Aplikacja powinna bawić, usprawniać,
pomagać lub sprawiać przyjemność.
Jeśli Państwa aplikacja coś takiego
potrafi nie musisz się martwic tym jak zwiększyć ilośćinstalacji aplikacji mobilnej.
Zasięg, target, zasięg, target.
Kluczem do wypromowania aplikacji
mobilnej oraz zwiększenie liczby instalacji jest określenie
grupy docelowej, która będzie naszym odbiorcom. Tylko dobrze
targetowana reklama przekaz przełoży się na zwiększenie liczby instalacji.
Reklamy aplikacji motoryzacyjnej
targetowana do matek w ciąży jest niczym strzał w kolano lub
wyrzucaniem pieniędzy w błoto - nie chcę oczywiście dyskryminować
matek w ciąży, które interesuje się motoryzacją :)
Większa ilość instalacji aplikacji
mobilnej przełoży się wraz z tym na większy zasięg, co też uda
nam się osiągnąć poprzez szeroko zakrojone działania promocyjne.
Display, content, mass mailinc, seo, cpc, cpa, rtb, video...to tylko
część z działań promocyjnych, jakie możemy wykorzystać do
rozpowszechniania informacji o naszej aplikacji.
Zainteresowany?
Świetnie!
Skontaktuj się z nami i wypromuj swoją
aplikację !
Aby to zrobić jedną z dobrych metod jest social media marketing . Oczywiście poza SEO.
OdpowiedzUsuń