środa, 21 maja 2014

Jak zwiększyć ilość instalacji aplikacji mobilnej

Po co robimy aplikacje mobilne?
Każdy sobie może zadać pytanie: dlaczego opłaca się robić aplikacje mobilne?
Jaki jest sens wydania kilkunastu, kilkudziesięciu tysięcy złotych na rzecz, którą tak naprawdę udostępniamy za darmo?
Odpowiedź jest prosta. Dzięki aplikacji zyskujemy rewelacyjną interakcję z naszym użytkownikiem, przyszłym Klientem.
Poprzez aplikację wzbudzamy zainteresowanie naszym produktem oraz naszą marką.
Jesteśmy zawsze z naszym klientem, jesteśmy w jego kieszeni.
To my, a nie konkurencja rozwiązujemy jego codzienne problemy (notatki, GPS, zakupy do domu, trening).
To my, a nie konkurencja służymy mu pomocą (kalendarz, maile).
To my, a nie konkurencja zarabiamy dzięki Klientowi (system partnerski, rabaty, promocje)
Klient zadowolony zawsze wraca.
A co zrobić, gdy masz już swoją aplikacje?
Wisi bezczynnie na Google Play nikt jej nie ściąga?
Jak zwiększyć liczbę pobrań?

Aplikacja darmowa - tysiące długofalowych korzyści
Aplikacja darmowa daje tysiące korzyści w postaci każdego Klienta, każdego użytkownika, który zainstaluje naszą aplikacje. Co z tego masz?
Geolokalizacja, kody rabatowe, oferty specjalne to tylko kilka z możliwości, jakie możesz wykorzystać za darmo w Twojej aplikacji mobilnej.
Zwiększenie ilości instalacji aplikacji mobilnych ma przełożenie na zainteresowanie naszą marką, naszym produktem. Możemy to osiągnąć poprzez aktywną promocję aplikacji w Internecie, poprzez promocje specjalne, powiązane ze ściągnięciem naszej aplikacji lub też poprzez konkursy i aktywność poza Internetem, na przykład cross promocje.
Zwiększenie ilości instalacji aplikacji mobilnej, która rozwiązuje problemy codzienne użytkownika, np. dostarcza potrzebnych informacji, pomaga w codziennym życiu z pewnością przełoży się na zwiększenie zainteresowania usługami naszej firmy lub też sama w sobie będzie budowała pozytywny wizerunek naszej marki.
Aplikacja mobilna Kwejka lub Demotywatorów podtrzymuje interakcje i zainteresowanie serwisem. Sklepy w wersji mobilnej sprzedają towary i usługi. Allegro posiada mały system transakcyjny w postaci aplikacji mobilnej. Branża dziecięca dostarcza darmowych gier swoim małym Klientom, by wzbudzić zainteresowanie ich realnymi produktami.
Kto z nas nie korzysta z aplikacji pomagających znaleźć drogę, adres, zapisać złote myśli, zapanować nad kalendarzem, podtrzymać kontakt ze znajomymi, znaleźć przepis na sałatkę, odszukać najbliższy sklep nocny lub upolować zniżkę na pizzę w okolicznej restauracji?
Aplikacja powinna bawić, usprawniać, pomagać lub sprawiać przyjemność.
Jeśli Państwa aplikacja coś takiego potrafi nie musisz się martwic tym jak zwiększyć ilośćinstalacji aplikacji mobilnej.

Zasięg, target, zasięg, target.
Kluczem do wypromowania aplikacji mobilnej oraz zwiększenie liczby instalacji jest określenie grupy docelowej, która będzie naszym odbiorcom. Tylko dobrze targetowana reklama przekaz przełoży się na zwiększenie liczby instalacji.
Reklamy aplikacji motoryzacyjnej targetowana do matek w ciąży jest niczym strzał w kolano lub wyrzucaniem pieniędzy w błoto - nie chcę oczywiście dyskryminować matek w ciąży, które interesuje się motoryzacją :)
Większa ilość instalacji aplikacji mobilnej przełoży się wraz z tym na większy zasięg, co też uda nam się osiągnąć poprzez szeroko zakrojone działania promocyjne. Display, content, mass mailinc, seo, cpc, cpa, rtb, video...to tylko część z działań promocyjnych, jakie możemy wykorzystać do rozpowszechniania informacji o naszej aplikacji.

Zainteresowany?
Świetnie!
Skontaktuj się z nami i wypromuj swoją aplikację !

1 komentarz :