czwartek, 19 grudnia 2013

Konkurs! Anna Ficner-Ogonowska, Szczęście w cichą noc


http://www.znak.com.pl/kartoteka,ksiazka,4000,Szczescie-w-cicha-noc?gclid=CIue9ZP0u7sCFcZc3godzw4AnA

 Anna Ficner-Ogonowska, Szczęście w cichą noc, wyd. Znak

Wieczór wigilijny, za oknem cisza. Pada śnieg, dom pachnie piernikiem i goździkami, na stole dodatkowe nakrycie, może zaraz ktoś przyjdzie...
To wszystko znajdziecie w najnowszej książce Anny Ficner-Ogonowskiej.

Hania pragnie spędzić wigilię z najbliższymi osobami w swym rodzinnym domu. Chce, by było jak dawniej... Zapowiada się wspaniały czas, pełen miłości, mądrych rozmów, rozkochanych spojrzeń i wyśmienitych dań.

Lektura tej magicznej opowieści, w której tradycja staje się jedną z bohaterek, z pewnością rozgrzeje serca i sprawi, że te Święta, choć obchodzone zimą, będą ciepłe i prawdziwie wyjątkowe.

Idealna książka do czytania w bożonarodzeniowy wieczór; doskonały prezent pod choinkę.

(opis wydawcy)


Warunki konkursu:

Abu wygrać książkę "Szczęście w cichą noc", należy:

- polubić Łowisko książek na Facebooku lub zostać obserwatorem bloga (mile widziane jedno i drugie :) ), jeśli jeszcze nie zrobiliście tego wcześniej

- w komentarzach pod postem na blogu lub na fanpage'u na Facebooku (pod informacją o konkursie) napisać, dlaczego najnowsza powieść Anny Ficner-Ogonowskiej powinna trafić właśnie do Was

Uwaga! Książka zostanie wysłana tylko pod adres w Polsce!

Konkurs trwa do niedzieli 22 grudnia do godz. 12.00. Powodzenia!

6 komentarzy :

  1. No więc uważam, że książeczka ta powinna trafić w moje ręce, ponieważ wiem, że dobrze się nią zaopiekuję. Od dłuższego czasu mam w planach zakup tej pozycji i uważam, że byłaby ona idealnym prezentem na święta : )

    OdpowiedzUsuń
  2. Miło by było wygrać tę książkę! I już mówię dlaczego:
    Po pierwsze: Dziś mam urodziny! To już nie-przelewki bo 27!
    Po drugie: Święta tuż tuż, a znając mojego męża, nie dostanę żadnej książki po choinkę!
    Po trzecie: W mojej domowej biblioteczce stoją już trzy poprzednie powieści Ficner-Ogonowsiej (jedna nawet z dedykacją od samej autorki), więc naturalnie miejsce na tą pozycję czeka :)
    Po czwarte: Tytuł książki jest wszystkim czego chcę, w tym okresie zimowym - szczęścia i cichej nocy! Niby tak niewiele ale czasem nie do zdobycia...
    Po piąte: Mogłabym tak wymieniać i wymieniać powody, dla których książka powinna być u mnie i pewnie koło dziesiątki skończyły by mi się pomysły ale, jak to mówi moja mama - w życiu zawsze trzeba próbować!

    Pozdrawiam i życzę miłych i spokojnych świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Dlaczego ta przepiękna książka powinna trafić w moje ręce?
    Bo gdy nie czytam, to jestem w ogromnej męce!
    Czas się ciągle dłuży i wlecze,
    od razu wszystkich marudzeniem rozwściecze.
    Od zawsze czytałam obyczajowe opowieści,
    więc i ta powinna do mnie trafić trafić, bym nie odczuwała boleści!
    Jestem ogromną fanką literatury,
    dlatego powinnam wygrywać ciekawe lektury!

    :) Bardzo ciepło pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Moje drogie! Moi drodzy! Dzięki Wam zrozumiałam, czemu nigdy nie wygrywam w tego typu konkursach. Ja nigdy tak ładnie nie uzasadniam chęci wygrania książek. Wybór nie był łatwy, dlatego zdałam się na losowanie. I tak "Szczęście w cichą noc" wygrała... Małgorzata Poznańska!!! Serdecznie gratuluję i dziękuję wszystkim za udział. A zwyciężczynię proszę o podanie adresu na maila jurczyk.anna@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Jeszcze raz serdecznie dziękuję za wygraną książkę! :) jest cudowna bo wygrana, a takie lubię najbardziej. Zwłaszcza te, które są nagrodą za moją małą twórczość, jak nazywam swoje wypociny ;)
    Serdecznie dziękuję, oby więcej było takich konkursów!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miłej lektury :) A co do konkursów... pomyślimy, pomyślimy :)

      Usuń